Skip to content

Pernyataan Paul Bird mengenai kasus penemuan narkoba

Mei 3, 2011

menyambung berita 2 hari yg lalu mengenai penemuan Narkoba dan Senjata di salah satu truk milik Paul Bird Motorsports oleh petugas perbatasan Inggris, berikut pernyataan dari Paul Bird Motorsports mengenai kejadian itu..

Following media speculation, Paul Bird Motorsport can confirm that a quantity of banned substances had been deposited in a race transporter while the vehicle was in Holland attending the recent Assen World Superbike event.

The substances, along with a number of other illegal items, were discovered upon the vehicle’s return to the UK at the port of Dover during a routine examination by HM Customs.

Naturally, the discovery came as a shock to the whole team, including those who were present during the search. The team are confident that no team member has any connection whatsoever with the items discovered. No one has been detained after the time of the search and all team members are able to undertake their normal duties.

There is no suggestion of the Paul Bird Motorsport Team being involved in illegal activities and no other team members have been interviewed following the incident. The team staff present at the time of the search and discovery enjoy the full support and confidence of the team and all involved are determined to offer their full cooperation to HM Customs in their ongoing investigations.

Understandably, the team are now taking stringent measures to increase the security of their vehicles as they travel throughout Europe in future. Despite the personal effect on the team, Paul Bird Motorsport will be attending the next World Superbike event at Monza, Italy at full strength and with a determination to focus on the Championship.

*sori..lagi males nerjemahin😀

intinya, Tim Paul Bird Motorsports menyatakan tidak terlibat dan anggota tim tidak ada yg mengetahui tentang ini dan bagaimana bisa barang2 haram tersebut bisa berada didalam truk mereka..dan mereka akan membalap di seri Monza 8 Mei nanti…

menurut saya, agak heran juga..kok bisa mereka ngga tau ada barang haram sebanyak itu di dalam truknya..apakah ada yg dirahasiakan??entahlah…

8 Komentar leave one →
  1. ariesesat permalink
    Mei 3, 2011 4:42 pm

    waduh..ini akibatnya kalo terlalu percaya ma orang..dah bagus trucknya nggak dimanfaatin teroris..hiii..kebayang ledakannnya segede apa kalo tuh motorhome isinya full hi explosive

    • Mei 4, 2011 11:28 am

      wedew…serem bener kalo itu mah…
      btw, sebelom2nya pihak perbatasan ngga meriksa truk2 tim balap….karena percaya, ternyata eh ternyata…

  2. mal gundhoes permalink
    Mei 3, 2011 10:13 pm

    tak kiro arep muni: itu dana talangan…

  3. Dismas permalink
    Mei 4, 2011 2:20 pm

    Buat obat penahan sakit barangkali…😀

  4. Mei 5, 2011 10:36 am

    biar pede dong..kan kawak selalu KO..xixixi:mrgreen:

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: